top of page

אחת שתיים פלייה שלוש ארבע אורגזמה


שנים רבות אני רוקדת- עם עצמי ועם נשים אחרות. כמעט אותו מספר שנים אני עושה אהבה, ושומעת מאחרות על החוויות שלהן. ריקוד ומעשה האהבה- ביטוי שונה של האהבה שלי לעצמי, לגופי ולעולם. ומה הם מבקשים?

נוכחות- בואי, העזי, היכנסי כל כולך לחוויה. נשמי, הביטי בעיניים, הביעי אותך. בריקוד זוגי הרגישי גם את האחר, איפה אתם נפרדים והיכן מתחברים.

הקשבה- לגוף שלי מקצבים רבים, היכולים להשתנות בכל רגע. כמו ריקוד המשתנה לקצב המוסיקה, כך אני מתנועעת, נותנת, מקבלת, בהקשבה לקצב גופי. עוברת מריקוד בטן חושני לוולס אלגנטי או היפ הופ אנרגטי- ובונה מבנים מגוונים.

מה נעים לי- עלי להכיר את גופי. הגוף שלי אוהב נעם ושמחה. ואלו החוויות שאני מספקת לו. כשמשהו לא נעים לי אני לא ממשיכה בו. כשנעים לי, אני מחפשת להעצים את התחושה. שיעורי ריקוד, בהם המורה או הטכניקה שוברים את הגוף, או אהבה שלא באה מרכות- לא בגופי, תודה.

שחרור- כדי ליהנות ולהגיע למחוזות חדשים, אני מבקשת להיות במצב של שחרור. שחרור מגיע כשאני מקבלת אותי, על כל חלקי באהבה. כשאני יכולה לאמר לעצמי- את נפלאה, אין לך מה להסתיר, עופי על עצמך. קבלה עצמית היא בחירה להפסיק להילחם. היא אפשרית, והיא מלווה בעונג של שלום ותחושת שלמות.

ביטחון- רקדנית זקוקה לרצפה חזקה, נוחה, תומכת. כשאני חשה בטוחה אני יכולה לשחרר ולעוף. כדי ליהנות ממעשה האהבה אני רוצה לבטוח בי, בבחירות שלי. ביטחון נבנה בתוכי- אני לומדת מי אני ופועלת עפ"י ספר ההדרכה שאני כותבת. ברור לי, שכאשר מדובר בגוף שלי, אני היודעת על פי יישק דבר.

משחק ויצירתיות- על מנת שלא אשתעמם, על מנת שאגיע לכל המקומות שמחכים להתגלות, שאעשה שימוש בכל חושי וכישורי- אני יוצאת לשחק, לגלות, לחקור. הכול נכון, יפה ומותר. המגבלה היחידה היא- נעים לי או לא.

תשוקה- בתוכי, בתוכי. בתוכי. אני מטפחת את האש הזו בכל מה שמשמח אותי, מסעיר אותי ומספק אותי ואז היא זמינה לי לריקוד וגם לאהבה.

ארבעת האלמנטים- כולם נמצאים בגופי ומחוצה לו. כשאני מזמינה אותם לשחק, המנעד התנועתי, התחושתי, הרגשי והמנטלי מתרחבים עד אין סוף. אני מתקרקעת, מחובקת, עמוקה-

אמא אדמה. אני בוערת, משחקת, מדליקה, וירטואוזית- אש. זורמת בתנועה אין סופית, מרגיעה, מחברת- מים. עפה לאוויר.

י

ין ויאנג- הנשמה שלי היא הכול, אך בגופי אני מפרידה ומשחקת עם ובין שתי האנרגיות- מכילה, מתפזרת, נוכחת, מפנימה, מחצינה...

שיאים - אני יכולה להתאמן ימים מול המראה כדי להיבחר לפרימה בלרינה. או, לבחור בעצמי לכזו כבר עכשיו, ולרקוד את הריקוד שלי. אני בוחרת דרך מהנה, מרתקת. השיא יכול להיות כל דבר לאורכה או בסופה. באהבה- ממש אותה גברת. אורגזמה זה נפלא. לפניה יש שבילים מלאים בכל טוב. אני בוחרת, קודם כל, להיות כולי, נוכחת, במסע.

אני מגדירה מי אני- אני לא "חוטאת בכתיבה", - אני כותבת, אני לא "לפעמים רוקדת"- אני רקדנית, אני לא "מתעלסת עבורו" או "עושה סקס בחצי קלאץ'", אני אלה שעושה אהבה.

באהבה

bottom of page